Nutella, 69 Yıllık Tarihinde İki Yeni Lezzetini Duyurdu
1964 yılından bu yana kahvaltı sofralarının olmazsa olmazı olan Nutella, lezzet yolculuğuna devam ediyor. Ferrero’nun ünlü markası, 69 yıllık tarihinde Peanut Nutella ve Nutella Bitki Bazlı (vegan) olmak üzere iki yeni ürünü tanıttı.
Yepyeni Bir Deneyim: Peanut Nutella
Ferrero’nun “geleneksel köklerden esinlenen ama sizi şaşırtacak” dediği Peanut Nutella, klasik kakaolu fındık ezmesi ile kavrulmuş fıstığın eşsiz buluşması olarak tarif ediliyor. Ferrero Kuzey Amerika Başkanı Michael Lindsey, bu lansmanın tarihi bir adım olduğunu belirterek şunları dile getirdi:
“Bu inovasyon, sadık hayranlarımızı ve yeni tüketicilerimizi heyecanlandıracak. Kuzey Amerika’da lider konumumuzu daha da güçlendirmeyi hedefliyoruz.”
Sadece ABD’de Satışta Olacak
Sadece ABD pazarına sunulacak olan bu yeni lezzet, 2026 yılında raflardaki yerini alacak. Firmanın bu projeye 75 milyon dolarlık bir yatırım yaptığı açıklandı. Nutella’nın pazarlama direktörü Seth Gonzalez, ürünün klasik fıstık ezmesinden farklı olduğunu belirtti:
“Bu sıradan bir fıstık ezmesi değil. Kakao ve fıstığın mükemmel uyumu bizim için çok önemli.”
İngiltere’de Vegan Nutella Yeni Bir Soluk Getirdi
Diğer bir yenilik ise İngiltere’de piyasaya sürülen bitki bazlı (vegan) Nutella versiyonu oldu. Klasik ürünle aynı boyutta olan vegan Nutella, 350 gramlik kavanozlarda satışa sunuldu. Ürün, 25 Mayıs itibarıyla Amazon ve Sainsbury’s mağazalarında yerini aldı. Diğer süpermarketler ne zaman satışa başlayacağı ise henüz belirsizliğini koruyor.