İstanbul’un ormanları talana açılıyor
İktidara geldiğinden bu yana orman alanlarının küçülmesine yol açan düzenlemeleri hayata geçiren AKP, şimdi de milyonlarca ağaç ve canlının yaşadığı ormanları ‘tapu’ gerekçesiyle orman vasfından çıkarıyor. Bunu yaparken yasa dışı yollarla ormandan arazi alan kişileri de ödüllendirmiş olacak. Geçmişte yasa dışı yollarla satılan yaklaşık 130 bin hektar orman alanı 80 bin kişiye ‘arsa’, ‘tarla’ ve ‘gayrimenkul’ adıyla verilecek. ANAYASA’YA AYKIRI Orman Genel Müdürlüğü’nün bu duruma itiraz ederek açtığı tapu iptal davaları tümden hükümsüz hale gelecek. Uygulama ağır şekilde İstanbul’u vuracak. İstanbul’da kalan ormanlar da yok edilip yerlerine gökdelenler dikilecek. İtirazlara rağmen TBMM’den geçen 7584 Sayılı Torba Yasa, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan…




